Kostum Dukkani

Bu haftasonu uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşımla görüştüm, en son görüştüğümüzde üniversitede okuyan, bekar, çocuksuz ve istediği zaman ve istediği kadar  uyuyabilme özgürlüğüne sahip insanlardık. Almila benim engin mühendis çevremin aksine bildiğin sanat ile ilgili yaratıcı bir bölüm -Mimar Sinan da sahne dekorları ve kostüm- okudu. Evet hala biraz okudugu bolumu kıskanmaktayım o ayrı…

Şimdi hem 16 aylık bir erkek çoçuğuna annelik yapmakta hem de çocuklar ve oyunlar için kostüm tasarlayıp, hazırlıyor. Bizim ufaklığın doğum günü için küçük prens kostümünü o hazırlıyor. Sohbetin büyük bir kısmı çocuklar, lohusalık,haliyle lohusa bunalımı, pek tabiki Elif Şafak ın siyah sütü, anne olma halleri ve küçük prens kostümü arasında gitti gitti geldi. Aradaki görüşülmeyen zaman açığı kapatıldı çok da iyi oldu.

Bir de onun sitesindeki fotoğraflara bakınca yine hafiften benim de bir kızım olsa ve tütü giydirsem keşke hallerim depreşti ama sonra hemencecik aklım başıma geldi, normale döndüm…

Ama şu tütü şimdi hani bir kız çocuğum olsa da giydirsem dedirtmiyor mu ?

Kız çocuğuna sahip arkadaşlarım lütfen kizlariniza tütü giydirelim, fotograf cektirelim.  Ben niyeti bozup Alp e giydirmeden bir şeyler yapalım bu tütü meselesi bende giderek takıntı yapmakta imdat !

Almila nın hazırladığı bir sürü diğer kostüm icin

http://www.facebook.com/#!/kostumstudyo

Yorum bırakın