Alternatif

2015 kötü başladı, tabi daha kötüsü olmasın ama cümleten hastayız.

Benim  ayrıca ağrıyan bir dişim, bir de son yağmurda suya doymuş bir mutfağımız var.

Kemiklerimize kadar yorgunuz ailecek.

Evdeki herkes olduğu yerde sızıp kalıyor sürekli.

Yani olmadı, biz 2015’e bildiğin giremedik.

2014 ile 2015 arasında bir yerde arafta sıkıştık kaldık resmen ailecek.

Madem öyle

Ben de bize alternatif süre veriyorum. Ocağı iyileşme ve toparlanmaya ayırıp, 2015’e Şubat’ta giriyorum.

Takvim dediğin nedir ki önemli olan zaman sonuçta, maksat yeni bir zaman dilimine başlangıç yapmak, yenilenmek ise biz de bu yıla geç giriverelim.

O zaman  alternatif olacaksa yılbaşımız cumartesi olsun, Muğla’da nişan töreni var o da geçsin, sakin sakin ailecek girelim yeni yıla

Biz Kırbaş çekirdek ailesi olarak en güzeli 2015’e 7 Şubat cumartesi günü girelim.

Yok bütün sene geçmez böyle.

 

Alternatif” üzerine 3 düşünce

  1. gulusturkmen

    Sevgili Aybala, sana nasıl ulaşılır? Eski mail adresin çalışmıyor. Bana yazarsan sevinirim, bir haberim var :)

    Cevapla

Yorum bırakın