Roller Coaster

Sevgili oğlum

Belirtmeden edemeyeceğim; senin ile yaşamak bende “rollar coaster” etkisi yaratıyor.

$_35

Heyecan

Tabi ki her daim var. Sen kendi sınırlarını zorlayıp sağa sola tırmanırken -bana göre tehlikeden tehlikeye atılırken- soğuk kanlılık ile oturup senin başarmanı sadece izlemeye çalışmak heyecanın kralı. Maksat sen kendi sınırlarını keşfet, kendin karar verebil, vücudun ve zihnin gelişirken annen senin önüne çıkmasın diye arada heyecandan sana bakamayıp başka yerlere bakmışlığım var.

Stres

Tam seni kreşe bırakıp işe yetişmek için koştururken kendi seçtiğin kıyafeti beğenmeyip aslında gömlek giyecektim ben dediğin anlar var ya, işte tam olarak stes o anda seni ikna etmek, durumu çözüp, işe yetişmek olarak sözlüklerde cümle içersinde kullanılabilir bence.

Ama, gel gör ki

Çok eğlenceli !

Hani yine neye olduğunu hatırlamadığım bir inat krizinde sana ama bağırmaya yer arıyorsun yiğit alp dediğimde sen de bana “ben yer aramıyorum anne evdeyim, sen yer ara diye” karşılık verdin ben de gülmeye başladım ya işte böyle anlar beni çok eğlendiriyor tatlı oğlum.

Sonra bana sorduğun zilyon tane soru içersinde öyle ilginçleri var ki bazen siz çocukların beyinlerine hayran kalıyor ve çok gülüyorum oğlum. Günlük çok konuşma kotamızı doldurmamışsak mesela sana durduk yere sorular sormam bundandır.

Annen Aybala

Yorum bırakın