Tanıştırayım Anne 1 ve Anne 2

Blogcu anne de Ozde’nin yazdıgı annelik ikilemleri yazısına hem çok güldüm hem de benim gibi kafasının içinde iki kadının didişmesine şahit olan birileri daha var diye sevindim.

Bunlar da benim anneler:

Anne 1: Bütün gün ellinden tutup, iki büklüm yürütmekten şeklim şemalim değişti, acaba diyorum baby tv falan mı seyretsek?

Anne 2: Okumasan araştırmasan tamam da, yani kac kez okudun bebeklere iki yaşından önce tv seyrettirmek sakıncalı diye, yürüt işte ondan daha önemli şin mi var ….

Anne 1: Oğlumu bırakıp işe gitmek beni çok üzüyor, onu çok özlüyorum acaba işimi bıraksam, onunla beraber vakit geçirip büyüdüğünü görsem, hem ben bakarım oğluma bakıcı derdi de olmaz.

Anne 2: Tabi sen bak oğluna, bütün gün bakıcı olmadan oturursunuz evde. Kızım işe gidiyorsun da iki yetişkin görüyorsun… Evet zor biliyorum ama en azından esnek zamanlı bir işe geç, işi bırakmakta nesi oldun sen iyice.

Anne 1: Allahım cok uykum var, gece uyanmasa bu cocuk olmaz mı hadi annecim sussan ağlamasan uyusak şöyle mis gibi…

Anne 2: (Yanına gidip kucağımda uyutmuşken) Benim güzel oğlum, ne güzel uyuyorsun kollarımda, keşke daha çok böle zaman geçirsek sen kollarımda ben kokunu çeksem

Anne 1: (Kucağımda bebeğim yatağının yanında koltukta uyuya kalmışken) Offff her tarafım tutulmuş,  yamuk durmaktan boynum ağrıyor, canım oğlum uyusan ya yatağında …

Anne 1: Bu çocuk çok zeki, verdiği tepkilere bak hemen yaptığımı taklit ediyor,  müzik kulağı  da var sanırım hemen dans etmeye başlıyor müzik duymasın…

Anne  2: 9 ayda klasik anne formatına girdin “Benim olum çok zeki, yetenekli aman da aman bıd bıd bıd”. Kaç bebek büyüttün hayatında, nerden biliyorsun, belki gayet normal bu yaptıkları… Bi dur kızım ya en azından okula başlasın çocuk, öyle başlarsın sen de benim biricik zeki oğlum cümlelerine…

Anne 1: Ya ama dedesi bak kurallarımız var, Alp masanın üstüne oturamaz, kek kalıbını kafasına geçirip miğfer yapmasan, o tepsinin içinde arabacılık oynamasak olmaz mı …

Anne 2: Nolmuş yani, boş versene çocuk dediğin özgürce dolaşınca öğreniyor bir şeyleri, hem bak o kek kalıbından miğferle çok da tatlı oldu paşam…

 

Ya işte böyle benim annelerim de , zaten annelikte biraz kaçıklık gerektirmekte, gercekten bak yoksa normal normal olmaz öyle…

Tanıştırayım Anne 1 ve Anne 2” üzerine 2 düşünce

  1. nazli

    Aybalacim yaşa, çok güldüm cuma sabahı cuma sabahı :)
    (uzunca bir iç geçirdikten sonra)sanırım hepimizin içinde var bu çelişkiler

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

