Anne Olma, Olup da İnanama…

Bazen oğlum olduğuna inanamıyorum. Yani bazen ona bakıp şaşırıp, kalıyorum ben bir anneyim diye….

Bu duygu bazen beni paranoklaştırıyor, acaba diyorum anne olmayı kabullenemedim mi? Sonra diyorum saçmalama, sana sarılan bu yumuşacık bedenden nbir gün ayrı kalmak sana bu kadar zor gelirken nasıl olur da alışamassın…

Yani belki size de olmuştur bu dönemsel yabancılaşma, belki merak ediyorsunuzdur benden başkaları da böyle hissediyor mu diye… İçiniz rahat olsun yalnız değilsiniz…

Bir Cevap Yazın

