Van Gogh Alive ve Bir Adet 10 Aylık

Öncelikle ben sevdim. Eleştireni bol bir sergi o yüzden başından fikrimi söyliyim … Bizim için ayrı bir önemi var Yigit Alp ile ilk sergi ya da genel anlamda kültürel faliyet denemiz. Sonuç gayet başarılı. Kısacası yaz geldi, havalar güzelleşti artık daha hafif bir pusetimiz (evet eşşek ölüsü chicco dan sonra maclaren oldukça hafif) var, İstanbul vapurları püfür püfür esmekte, oğlum sokağı sevmekte, sergide annesini üzmedi… Kim tutar bizi.

Bu arada biz 23 Nisanda gittik, daha sakin bir günde belki sevgiliyle banklara oturup uzun uzun seyredilesi bir sergi.

Ben kendi adıma “Ren nehrinde yıldızlı bir gece ” de başka bir Aybala oldum, hayran kaldım, hayal kurdum, o anın kıymetini bildim, iyi ki gelmişim dedim…

Bir de  Van Gogh un şu sözlerini oğlumun kulağına unutmasın diye fısıldadım…

Bir Cevap Yazın

