Arama Terimleri Böyle imiş…

Blogun istatistiklerine baktım dün gece,

Enteresan arama terimleri olmuş, böyle sanki benimle konuşur gibi sorular var ben bazılarını ben çok sevdim

Misal:

annelik zor mu hımmm kolay değil diyim o kadarını söyliyim

harvey karp ise yarıyor mu komik görünebilirsin ama evet işe yarıyor

ic gudusel dogum pam england nasıl bir kitap doğuma hazırlık için okunabilecek en iyi kitaplardan bence 

umay: Çocukları ve kadınları koruyan tanrıça evet harika di mi Türk mitolojisinde böyle bir tanrıça var.

kres parası devlet mi verıyor   Tabiki hayır, devlet vermiyor vermeyi planlıyor ama kaynağı yine çalışan kesimden sağlamak gibi bir planı var.

orhan veli müzik ruhun gıdasıdır  di mi ya yaşa !

kucuk prens esyalari satan bu da size kıyağım olsun Bağdat caddesinde Divan pastahanesinin arasında Dünya kırtasiye satıyor.

depresyonda çığlık çğlığa ağlamak üzücü tabi ama gecici de aynı zamanda geçici de

where the magic happens küçük bir çocuğun olduğu her yer

depresyondaki adam korkarmı bence korkar ama uzman değilim tabi

aybala şişman hiçte bile değil :)

bu yıl yapmadığım birşey yapmak istiyorum ben de ben de !

Yürüteç alsak mı bence boş ver, çoğu doktor önermiyor

Üç aylık bebek için aktivite var mı ? Yok malesef daha çok küçük

aybala ve yigit alp fena ikili olmadık di mi ?

baba gelince babası şantiyede olan Yiğit Alp in sıkça duyduğu söz malesef bu

Bir Cevap Yazın

