Ali Baba’nın Çiftliği

Doğum gününde gelen oyuncakları daha gün ışığına çıkarmamıştım. Her anne baba referans kaynağında söylediği gibi ben de cok oyuncagin bebeğinize fazla geldigine inaniyorum.

Sevgili arkadaşlarımız bize bir sürü güzel hediye getirmişti, sanırım bunlar ile küçük çaplı bir oyuncak reyonu yaratabiliriz. Bu çiftlik de Şenay teyzemizden doğum günü hediyesi. Adı “happyland farm” gibi bir şey ama biz ona Ali Baba’nın çiftliği demeyi uygun bulduk.

Cumartesi günü Iraz küçük hayvan figürleri almamı ve onlarla Yiğit Alp e hikayeler anlatmamı önermişti, kelime haznesi gelişimi için.

İyi ki benden grektiği kadar yaş büyük (kuzenimin iznini almadan aradaki yaş farkını söylemiyim dedim ), iki çocuk annesi bir kuzenim var. Çünkü biz hımm hayvan figürleri alalım o zaman diye düşünürken, onun bize doğum gününde hediye ettiği Ali Baba’nın çiftliği evde bizi bekliyordu. Demek ki tecrübe ile sabit bir mevzuymuş bu konu.

Dört gündür hayvanlarımız ve çiftliğimiz ile oynuyoruz.

İlk başlarda tabiki tablo bu kadar sevimli değildi, çiftlik evi yere , çiftliğin annesi ki kendisine Fatma Teyze diyoruz duvara, koyun ise Yiğit Alp in ağzına gitti ama olsun Ali Baba yı balkondan aşağı uçmadan kurtardık en azından.

Sonra yavaş yavaş Ali Baba traktörün arkasına binmeye başladı. Tamam arada sırada traktörün kaza yapıp yan devrilmişliği var ama olsun .

Bu arada çiftlikte 5 hayvan var, at, inek, koyun, domuz, horoz ve köpek. Hepsi sesli ve hikaye anlatırken o sesleri kullanmak bana bile eğlenceli geliyor ki düşünün biz büyükler pek eğlenceli tipler değiliz.

Hikaye anlatmadığımız zamanlarda Ali Baba’nın çiftliği masanın üstünde hep. Gelip gidip bakıyor arada koyunu ısırıyor nedense hep koyunu ısırıyor, diğer hayvanlar şu an huzur içinde.

Sandalyesine oturup çiftlikle dünyanın en ciddi işini yapıyorum suratını takınıp oynamasına bayılıyorum. Her an ısırabilriim o suratı…

Ama anne orada elinde telefon ile fotoğraf çekmeye çalışıyor ise olayı hemen şirinlik noktasına taşıyıp en yakışıklısından poz veriyoruz kameraya…

Seviyorum ben bu küçük adamı …

İlgilenenler için ürün mothercare early learning center da satılıyor ve tam olarak baby imaginative play oyun grupları altında geçiyor.

Ali Baba’nın Çiftliği” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

