İki Çocuk İki Anne

Bu gün yaklaşık saat 8 den itibaren bizim ev 2 küçük adam, iki anne ve bir anneanne nüfusuna sahip olacak.

Gerçi annneanne ben cumartesi gider, Yiğit Alp gibi özgür ve  senin gibi çılgın (tam olarak tanımı buydu) anne den iki tane beni aşar beyanatında bulundu.

Gerçi kendisine bir ara acaba “messy play” mi yapsak diye düşünürken hak vermedim değil ama dünya standartlarında çılgın sayılmam bence :)

Uzun lafın kısası cumartesi evi terk etmesi muhtemel.

Benim bloga yazı yazmamam çok daha muhtemel o da ayrı.

Ben biraz heyecanlı ve de çokca mutluyum oğluma arkadaş geliyor hem de Ulaş gibi tatlı bir arkadaş koca haftasonu boyunca…

Pazartesi günü görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

