Benim Karnım Tok

İki çocuk arasına fazla zaman koyma, birlikte büyürler..

Birbirlerine arkadaş olurlar anlamazsın nasıl büyüdüklerini..

Araya zaman girince, rahata alışırsın istemezsin ikinciyi…

Yemezler, bu numaralar bana sökmez artık

Demir gibi iradem her türlü küçük şirin bebek resmine dayanıklı

Çünkü

Bu haftasonunu iki küçük adam ile birlikte geçirdim.

Üstelik iki anneydik, tek de değil hani

Evet çok keyifliler, çok da tatlılar ve de komikler

Yorulduk ama çok eğlendik

Ama

Dedim ya yemezler

İki ufaklık bir çalışan anne beni aşar

Yapabilen anneleri çok takdir etmekle birlikte

Ben almıyım.

Ben iki çocuk arasına zaman koymaya karar veren annelerdenim.

 

 

 

 

Benim Karnım Tok” üzerine 2 düşünce

  1. Şenay Yalıç

    Koyma zaman, bir arada büyürler… Bak Elif ile Zeynep’ e… İnan hiç yorulmuyorum, onlar birbirini oyalıyor… Çıt çıkmıyor inan evin içinde…. Öylesine seviyorlar ki birbirlerini bize ihtiyaçları bile yok… Öyle mutluyuz biz bilemezsin… Nereden çıkardın zor olduğunu… Gel kuzenim yanıma, çok sıkılıyorum, vakit çok arkadaş olursun bana…

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Toplantı sırasında insanların suratına gülmeme sebep oldun kuzen özellikle bize hiç ihtiyaçları yok kısmında :)))

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

