Anne doğdum

Geçen sene bu gün ben anne doğdum.

Tam da bu saatlerde doğumhanede herkes etrafımda dört dönmekteydi

Doktora – her gergin anımda olduğu gibi – sırf konuşmuş olmak için bir şeyler anlatmaya başladım

Sonra birden dedim ki oh be ne güzel herkes benimle ilgileniyor, buranın prensesi benim…

Güldü keyfini çıkar prenses hayatının son dakikaları bunlar dedi…

Hatun biliyormuş işi yılların tecrübesiyle konuşmuş

Ama tabi ben o zaman

Bizim ilişkimiz asla ve de asla öyle olmaaaazzz diye içimden geçirip kınamıştım kendisini

Şimdi mi

hımmm….

Sonra ilk kez kucağıma aldım.

O an  anne oldum o an oracıkta,

tarif etmemin imkansız olduğu bir duygu kapladı içimi sımsıcak

Ben hayatımda öyle mutlu olmadım

Bütün gece o uyudu, ben gözümü kırpmadan onu seyrettim.

Sonra hayatıma daha önce hiç duymadığım milyon tane kavram girdi…

Süt ateşi ile tanışıp, lohusa depresyonu ile kanka oldum.

Gaz çıkarma seanslarınında kafayı yememek için

Kendi kendime Yiğit Alp masalları uydurdum.

Bunları Alpciğe anlattım bir bir ….

Ferber amca ile bir nebze huzur bulup , katı gıdanın ne kadar katı olması gerektiği konusunda kafa patlattım.

Aşı takvimlerine çetereleri özenle attım, kilosunu boyunu posunu her doktor kontrolünde heyecanla bekledim.

Doktor tamam herşey yolunda dediğinde karnesinde herşeyi 5 pekiyi olan çocuk gibi sevindim.

Kakasını yapabildi diye mutluluktan havalara uçtum.

Dişi çıktı, canı yandı o zaman onunla birlikte benim de canım yanıyormuş onu öğrendim.

İlk kez annne dedi kendimden geçtim.

Bana sarıldı uyudu oturdum ağladım.

Varlığı için milyon kere şükrettim.

Bana doğru koşar adımla yürüdü, zevkten dört köşe oldum.

Ben geçen sene 23:10 da yani tam bundan 7 dakika sonra anne doğdum, anne oldum, oğlumu kucağıma aldım.

Yeni güzel ama bir o kadar da zor bir hayata başladım.

O yüzden baylar bayanlar ben bu abartılmış doğum günü kutlamasını sonuna kadar hak ettim :D

Anne doğdum” üzerine 4 düşünce

  1. Melisa

    Aybalacığım çok güzel anlatmışsın, anne olma hikayeni de beğenerek okuyorum :) İyi ki anne olmuşsun :))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

