Taggies

İnternette gezerken gördüğüm ve internet cematinin çoçuklar bunları çok seviyor diye bahsettiği bildiğim kadarı ile Amerika kökenli bir marka taggies.

“Security  Blanket” denilen bebeğinize işin özünde uyku arkadaşı olarak tasarlanmış battaniyeler ana ürün grubu. Battaniyelerin çevresinde bebeğinizin hem motor becerilerini geliştirmek hem de oyalanmasını sağlamak için kurdelalar var.

Ben uyku arkadaşı olarak değilde bir oyuncak olarak bunlardan edinmeyi düşündüm fakat Türkiyede satışı yok.  Amerikadan da sipariş vermek açıkcası biraz pahalı göründü gözüme.  Ben de yaratıcılarından çok özür dileyerek :) bu fikri çaldım ve Alp için kendim yaptım.

Dediğim gibi taggies üzgünüm ama seni Amerikadan sipariş vermek biraz fazla abartı geldi bana Türkiyede satılmaya başla söz gelip oğluma bir tane alacağım.

Bu orjinal taggies

Bu da bizim yaptığımız

Bir Cevap Yazın

