En Sevdiği Kitap

Atlas dergisini alınca koydum masanın üstüne geldi, gitti baktı inceledi  en sonunda “tatil atlası” ekini aldı geldi yanıma,

Bu benim mi anne dedi,

İstersen senin olabilir tabi dedim.

Dergi büyükmüş o benim kitabımmış, diğeri küçükmüş o da onun kitabıymış.

Uzun süre inceledi, resimlerine baktı, Antalya’yı bulduk, Ayvalık’ı bulduk, resimlerdeki yollar nereye gidiyor baktık.

wpid-20140723_071503.jpg

 Ben konu kapandı sandım.

Derken geçen  sabah geldi yanıma

 Hadi kitap okuyalım diye

Tamam dedim okuyalım

O zaman en sevdiği kitaplarını getirmesi gerekiyormuş.

En baş köşede geldi bizim “tatil atlası”.

wpid-20140723_071401.jpg

Yani neymiş biz anneler ne kadar kitap seçsek de, üzerine düşsek de küçük adamların kendi tercihleri varmış hiç bir kitap onun ilgisini çeken dergi ekinin önüne geçemezmiş…

 

 

 

Bir Cevap Yazın

