Merhaba Dünya

Kolay geçmesi beklenen ama zor geçen bir yaz oldu 2013… Doğa ile başbaşa kalalim derken gayet sitede ve de Konya’da başbaşa kaldık Yiğit Alp ile…

Tam olarak böyle

Tam olarak böyle

Iki yasinda bir adam ile butun gun gecirmek zor bunun zorlugunu anlatamamak ise daha zor Ama ne kadar zor ise de he sikintidan bir şeyler öğreniyor insan  genellemesi bir klise degil gercekmis ya da beynim kendini korumak icin daha iyimser calisiyor…

Demem o ki insan mesela sadece kendine guvenmesi geektigini ogreniyor. Evet hepimizin hayatinda cok degerli ve bize deger veren insanlar var ama yine de size kimin arka cikacagini da test etmenin alemi yok. Essegi baglayacaginiz en saglam kazik bizati kendinizsiniz. O yuzden kendinizi sevin, sayin…

Ben oyuncu bir anne degilim, bir de bunu ogrendim itiraf ediyorum. Bunu kabul etmeden once gercekten vicdan azabi cekiyordum, oglumla oynarken hissetiklerim yuzunden. Evet oynuyoruz beraber ama ben proje ustune proje uretip, bir suru aktivite yapabilen annelerden degilim.

Calisan anne olmak evet zor ama calismayan anne olamk da zor. Evde daha once yapmadiginiz bir suru is var ya onlar birden sizin goreviniz oluyor, ve siz evde kostururken sizi ayaklarini uzatmis o kitap senin bu dergi benim, dur su bloga da bir yazayim diye dusnurken hayal ediyor insanlar.

Ikinci kez anne olmak istemedigimi kesfetmis bulunuyorum. Bu konuda ki ciddiyetim hala sorgulansa da yok ben istemiyorum.

Insanin mutlaka birseyler yaratmasi gerekiyor mutlu olmasi icin. Illa sanatsal bir etkinlik degil bahsettigim sizi tatmin edecek birseyler yaratmalisiniz ruh sağlığınız için.

Fazlaliklardan kurtulmak iyi geliyormus insana hem madden hem manen. Evet hala eksiltebilecegim cok sey var ama biryerleden baslamis olmak huzur veriyor.

Alabileceginiz en iyi seylere sahip olmak gerekli sonra. Az ama oz olmali sahip olunan seyler. Misal  yillar yili sarap acamadigina inanan ben iyi bir acacak alinca farkettim ki ben acacaklar kalitesiz oldugu icin beceremiyormusum bu isi. Belki de sirf bu yuzden beceremiyorum diyip kenera koydugum kac tane sey vardir kimbilir… konu bir saraptan buralara da gelebiliyor tabi :)

21 yuzyilda yasiyoruz, gercekci olmak ve herkes gibi para kazanma eylemine geri donmek gerekiyor.

ilk soyledigimin bir yan soylemi  olarak da insan once kendini mutlu etmeli. Mutsuz iken zaten kimseyi de mutlu edemiyorsun. O yuzden dozunda bencillik gibisi yok

Neden yazmadigima gelince de tum bunlari kesfederken biraz canim sikildi, istedim ki oglumun da canini sikmayim boyle seylerle…

Not: turkce karakter olmayan bir bilgisayarda yazdim bu yaziyi imla hatalari icin simdiden ozur dilerim.

Merhaba Dünya” üzerine 2 düşünce

  1. nazli

    Aybalacim, daha fazla yanında olabilseymişim keşke bu dönemde yanında diye geçirdim içimden, bu yola birlikte başlamıştık, başlarkenki çelişkilerimiz çatışmalarımız sonucunda yine de diyorum ki iyi ki geçirdin sen bu yazı, zor da olsa, kendini keşfetmek, yaşayamadığını düşündüğün şeyleri yaşama fırsatı bulmuş oldun. bundan sonraki adımında daha bilinçli daha mutlu bir yolculuk olacak eminim… kocaman opuyorum

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Evet nazlicim bazen kafayi gozu yarmadan ogrenemiyor insan tipki cocuklarimiz gibi

      Esekkur ederim dusummen yeter :)

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

