Kemal Sunal

Büyünce oğlumla hangi filmleri izlerim onu kuruyorum kafamda bir süredir.

Dört buçuktan beş yaşında başlarız birlikte film keyfi yapmaya diye düşünüyorum.

Mutlaka bir iki tane Kemal Sunal filmi oluyor kafamdan yaptığım listede…

En başta Hababam Sınıfı sonra Süt Kardeşler, olmazsa olmaz Tosun Paşa, Mavi Boncuk da var tabii, bir de unutmadan Gülen Adam -ama o çocuk ile izlemek için uygun mu bir bilene danışmak lazım-.

Bu gün Kemal Sunal’ın doğum günüymüş. Google’da bir şey aramaya çalışmasam  bilmezdim doğrusu…

kemal-sunals-70th-birthday-6514540569165824-hp

Ama bilince de anmadan geçemiyor insan.

Onun filmlerinde -benim hatırladığım- hep güçsüzler bir şekilde güçlüleri alt eder, en sonunda hak yerini bulurdu mutlaka.

Tamam hayat belki öyle değil, belki haklı olmak çok da bir şey ifade etmiyor, her zaman karşımıza Kemal Sunal karakterleri gibi insanlar çıkmıyor ama küçük bir çocuğa anlatılacak çok güzel masallar olduğunu düşünüyorum bu filmlerin.

Sırf bu yüzden bile

İyi ki doğmuşsun Kemal Sunal…

Bir Cevap Yazın

