Hepsi Bu…

Hayatımın hiç bir evresinde boyalı kuş olmadım.

Yani yaşadığım ülkede azınlık değilim, toplumsal açıdan kabul edilebilir bir mesleğim ve cinsel tercihim var.

Bir gün altı üstü et yememeye karar verdim. Çok sıradan, standart bir durum aslında ama…

Tepkilere inanmak gerçekten zor.

-Anlamak için soran kişileri çıkararak söylüyorum tüm bunları-

Hemen hemen ilk tepki bunun gereksiz ve anormal olduğu ve normal olana derhal geri dönülmesiydi.

İkinci tepki: madem ikna olmuyorsun o zaman ben de seninle alay ederim yani ötekileştiririm.

Dedim ya altı üstü verdiğim karar et yememek, çok şaşırtıcı.

Hani anladığımızı düşünüyoruz ya toplumsal dışlanmayı, “ötekileri”…

Bence anlamamız mümkün değil, bu tepkilerin çok daha ağırını, çok daha uzun süre ve çok daha sık bir biçimde göğüslüyorlar.

Dedim ya epi topu et yemeyi bırakmaya karar verdim hepsi bu…

Peki nereden çıktı bu bırakmalar dersen o da   “21 gün” gibi bir şey

Aybala

 

Bir Cevap Yazın

