Dilediğin Kadar Nutella Yiyebilirsin Evladım !

Ben bizzat kendim nutellaya bayılıyorum. Hal böle olunca biricik evladımı bu tattan 3 sene uzak tutabildim. Bir gün ben yerken istedi yok dedim, olmaz dedim, bunun için biraz büyümek gerek dedim ama dinletemedim tabi tadına varınca da haliyle o da sevdi.

Vicdan azabı içinde kıvranıp duruyordum ki süper bir tarif buldum cevizhanede. Vegan nutella !

Tarif şöyle;

Malzemeler:

  • 1 su bardağı hurma
  • ½ su bardağı kaju
  • 6 yemek kaşığı kakao
  • 4 yemek kaşığı fıstık ezmesi
  • ½ çay kaşığı vanilya
  • Kıvamını ayarlamak için badem, fındık ya da ceviz sütü kullanabilirsiniz. Eğer yok ise su ile deneyebilirsiniz.

Yapılışı:

Blendır kabınıza öncelikle bir bardak badem sütü ve listede yer alan tüm malzemeleri aktarın. Blendırınızı çalıştırdığınızda pürüzsüz nutella kıvamında bir çikolata sosunuz olacak. Kıvamı çok yoğun ve pütürlü ise yemek kaşığı ile süt ilave ederek kıvamını ayarlayabilirsiniz.

Ben su ile yaptım öyle de güzel oldu. Bu tarife badem, kayısı ekleme gibi niyetim de var !

Artık istediği kadar nutella yiyebilir benim evladım !

Dip not: Anne olarak yerken abartmamakta fayda var en nihayetinde faydalı da olsa ciddi bir kalori bombası :)

Daha dip not: kayısı ve incir ekleyip vanilyayı çıkardım, tadı pek de bir güzel oldu, fıstık ezmesini de şekersiz alırsanız içinde sadece meyvelerden gelen şeker olan harika bir yiyecek oluyor, mis

Bir Cevap Yazın

