Öyle

Bu gün kendimi tam olarak böyle hissediyorum

big_bubble

Hatta birazcık da böyle

photo

Böyle zamanlarda eve gider gitmez biraz kafamı dağıtmayı çok istiyorum ama maalesef hafta içi ebeveynliği paylaşabileceğim kimse yok, Mustafa şantiyede…

Yani bekar anne ve babaları çok iyi anlayan evli bir anneyim :)

İstediğim cd yi sonuna kadar dinlemek, güzel bir duş almak ve belki biraz şarap içmek için beklemem lazım.

galiba birazcık da şöyle hissediyorum :)

pressure1

Böyle günlerin sonunda aman ne güzel iyi ki bu günü yaşadım demek zor oluyor ama yine de kendimi gün sonunda yatmadan önce oğlumu öperken dünyadaki güzel her şeye sahipmişim gibi hissediyorum.

 

Not: Benim bayıldığım bu illüstrasyonlar Anna Totten ‘e ait. Bir takım işlerine buradan ulaşabilirsiniz. 

 

Bir Cevap Yazın

