Evimi Özledim

Yiğit Alp’in fotoğraflarına baktım uzun, uzun nasıl büyümüş nasıl değişmiş nasıl kocaman bir adam olmuş; şaşırdım kaldım…

Bir süre sonra fotoğraflara bakarken İstanbul’daki evimizi özlediğimi fark ettim.

Yiğit Alp’in doğduğu ev olduğundan mı ?

Fotoğraf0482

Yüksek tavanlı, aydınlık bir ev olmasından mı ?

DSC_0835

Evin tüm odalarına açılan kocaman balkonlarından mı ?

DSC_0827

Saatlerce sohbet ettiğimiz, yemek odasından mı ?

DSC_0676

Bilmiyorum neden ama dedim ya özledim…

Tabi ki daha güzelleri olacaktır, daha yaşanacak bir sürü güzel anı sevilecek bir sürü “yuva”  vardır

ama

Bu gün burnumun direği sızladı İstanbul’daki evimizin resimlerini görünce…

 

Evimi Özledim” üzerine 2 düşünce

  1. Didem

    Neden bilmem aklıma düştünüz ve blogunuza bir bakayım dedim Yiğit Alp i merak ettim annenizi ve sizi ben istanbul dan Yiğit Alp in park arkadaşı Duru Su nun annesi doğrusu büzde özledik sizleri Yiğit Alpi yolunuz düşwrse İstanbula parka gelirsiniz bekleriz …mutluluklar yolunuz açık olsun çok selamlar annenize küçük adamı öpüyoruz :)

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      merhaba,

      Ne güzel sürpriz oldu böyle, birden sizi duymak…

      Erenköy parkı ne kadar güzeldi… Aslında büyük şansmış o park biliyor musunuz ?

      İstanbul a Yigit Alp ile geldiğimde mutlaka uğrayacağımız yerler listesinde bir numarada

      Umarım görüşebiliriz tekrar

      Duruyu çok öpün benim için

      Selamlar

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

