Sadece Hindi Olabilir mi acaba ?

ImageBu bir hindi, cuma günü Yigit Alp’in ogretmeni verdi, okulda yapmislar… Benim için bir hindiden fazla birseylermis onu anladim. Okuldan eve donerken bakin benim oglum neler yapmis demediysem sağa sola; bu tamamamen oğlunu oven annelerden olmayacagim yeminimden ötürü:)

Anneliik duygusu beni daha bir cok keyapmışlarak bilmiyorum, ama hayatimizin her donemecinde verdigim tepkilere inanmakta zorlaniyorum.

Okula alisacak mi, mutlu mu acaba derken onun bana boyle bir supriz ile gelmesi beni cok mutlu etti. Demek benim guzel oglum okula alismis, bir de ustune mutlu mesut resim yapmis. Iste tam olarak biri yolda bana afedrsiniz ama neden surekli siritip duruyorsunuz deseydi bu cevabi verirdim :)

Bir Cevap Yazın

