Yeni Bebekler…

7dfa0bddbe86350833e45443b2728fccSağım solum hamile oldu bu aralar…  Son gelen hamile haberi beni çok mutlu etti ama söz verdim o duyurmadan ağzımı açmayacağım.

Anne olmadan  önce bu haberlere hımm hamileymiş tepkisi verirdim genelde… Ama anne olduktan sonra çok mutlu ediyor beni bebek haberleri…

Evet annelik kolay değil, evet zaman zaman “bu anne Japonya’ya gitti ve dönmeyecek, boşuna aramayın” gibi kötü espiriler yapmışlığım var.Ama öyle acayip bir büyüsü var ki, öyle karşılıksız bir sevgi bağı ki bu en  kötü anının bir saniyesini bile değişmem hiçbirşeye.

Bir de bu yazıyı okuyacaksın yüksek ihtimal ile bu gelen bebek kız, ben isim için bir kaç öneri buldum bileeeeeee…

Yeni Bebekler…” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

