Sadece Çocuk da Olabilirler Aslında

Üzgünüm, sizi hayal kırıklığına uğratacak ama çoğumuzun çocuğu normal zekalı ve ortalama becerilere sahip

Evet gercekten cok üzgünüm ama birinin bunu size söylemesi gerekliydi…

Yani çocuğunuz çok yüksek ihtimal ile dahi değil, muhteşem bir müzik kulağı olmadığı gibi yüzyılın en önemli ressamlarından biri de olmayacak…

Sürekli marifetlerini anlattığınız ve aslında yaşından çok büyük beklentileri omuzlarına yüklediğiniz çocuklarınızı bir rahat bıraksanız

Oyun oynamak için oynasalar, isterlerse ingilizce öğrenseler ya da sadece boş boş otursalar

Onları mutlu eden her ne ise onu yapsalar ve bizi asıl mutlu edenin bu olduğunu bilseler

Bundan cesaret alsalar, tüm hayatlarının felsefesi olarak mutlu olmayı seçseler

Sırf annesi, babası ileride arkadaşları, öğretmeni onaylıyor diye istemedikleri birşeyi yapmasalar

Sadece cocuk olsalar, belki biraz haşarı şöyle gözlerinden enerji taşan hani meraklı meraklı sağı solu karıştıran

Olmaz mı ?

Anne- cocuk bloglarından soğumak üzereyim en sonunda isyan ediyorum ! :)

Sadece Çocuk da Olabilirler Aslında” üzerine 4 düşünce

  1. annemahsustan

    Bu arada son yazınıza kesinlikle katılıyorum. Çocuk olmalarına izin vermek lazım.

    Çocuklarım kreşe gidiyorlar ve oğlum 4 kızım da 3 yaşında. Oğlumun sınıfından bir veli, kreşi çok taciz ediyor, neden ingilizce saatleri az, neden müzik branş dersi yok, neden bale öğretmeni gelmiyor gibilerinden. Bir gün beni aradı bu sorunlu veli, anlattı derdini, benden destek bekledi, istedi kreş müdürü ile konuşmak için. Ben de çocuklarımın henüz oyun çağında olduğunu, sadece oyun oynamalarını ve mutlu olmalarını istiyorum, benim için şu an öncelik o saydığınız branş dersleri değil deyince çok bozuldu. Ve o bayan beni kreşin kapısında görünce kafasını çeviriyor artık: )

    Zaten mecburiyetten gidiyorlar kreşe bu yaşta ve omuzlarına onca yük yüklemek istemiyorum, sadece eğlensinler ve mutlu olsunlar derdindeyim ama kimseye anlatamıyorum:(

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Cok kızıyorum boyle anneleri gordukce, kucucuk cocukları kocaman sorumluluklara itiyorlar…

      Ama sonra senin gibi annelerden de haber aldıkca cok mutlu oluyorum, sayımız az değil bence :D

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

