Benim de Yeni Yıl Kararlarım Tabiki Var….

Evet blog yazma konusunda bilinçli bir ara verdim, işleri yoluna koyma, bir sürü bir sürü düşünme durup dinleme evresindeyim ama yeni yıl kararları almak konusunda kendimi engelleyecek değilim :)

o_129_3143yavas_sehir_18

Öncelikle yavaşlıyorum atık daha yavaş yaşamak istiyorum. Bu kadar koşuşturmaya alışık bünyemi yavaşlatmak için biraz çaba harcamam gerekiyor ama ben yavaşlıyorum.

301868_397302683686461_1242759942_n

Yiğit Alp ten sonra hayatımdaki yeri azıcık kalan sevgili televizyon ile vedalaşıyorum. Bitti, the end, finito…

imagesCAX2WDYW

Fotoğraf çekmek konusunda iyi bir amatör olmak istiyorum, bu sene bu da olsun evet evet bu da olsun

Spor artık doğum sonrası spora başlama planlarımı gerçekleştireceğim. Tamam bu listenin en zayıf halkası ama yazın birlikte tatil yapma lüksüne ulaştığım brezilyalı teyze en büyük motivasyonum.

Yavaş yaşama amacıma uygun olarak beni strese sokmayacak kısa bir liste yapılabilir gibi sanki

Hadi bakalım

Herkese iyi yıllar…

Bir Cevap Yazın

