Bu Ev Yiğit Alp’in de Evi

Ben istemezdim kendi evimde herşeyin bana üç beden büyük olmasını

Bana göre de benim istediğim gibi de bir şeyler olsun isterdim

En nihayetin de ev benim değil mi ?

Bu durumda bizim evin de en yeni üyesine bu konuda destek olmak lazım

Evin hem yetişkinlere hem de 82 cmlik bir küçük adama uygun olması lazım

Montessori’nin aslında bir parçası bu yaptıklarım

Ama projemizin adı “Bu ev Yiğit Alp in de evi”

 Ben bu ismi daha çok seviyorum…

Önce onun hareketlerini daha az kısıtlayacak bir yer yatağı ile başladık işe…

Alt değiştirme ünitesini hala kullandığımız için odadan çıkmadı hem zaten onu da yatak başı yaptık iyi oldu

Bu arada

Hey kendi boyutlarında bri dolaba herkesin ihtiyacı var !!!

“Peki dağıtmıyor mu ?” sorusu genelde her görenden gelidiği için açıklıyorum ilk bir kaç gün ilgisini çekiyor, dolabı bir iki alt üst ettikten ve keşfettikten ve sizin de bu durum ile pek ilgilenmediğinizi gördükten sonra vazgeçiyor. Sonuçta dünya kadar keşfedilecek yer var bir dolaba neden takılı kalsın ki hem anne de tepki vermiyor di mi ama ?

Sonra bir çalışma masamız var çok ama çok ciddi işler yaptığımız.

Arada küçük adamımın kendisini incelediği dayanamayıp öptüğü  bir ayna var sonra

Sadece odası değil, evin diğer alanlarınında da onun da yaşam alanı olduğunu  hissetsin istedim

Bu yüzden

Onun da kapı girişinde paltolarını astıgı bir askılığı  var

Sonra salonda koltuğu ve sephası

Bizim kitaplara yer var da onunkilere yok mu salonda ?

Mutfakta onun ulaşacağı bir rafa onun mutfak malzemelerini koyduk.

Banyoda kendi boyuna uygun bir askısı var. Artık alıştı elini bu havluya kuruluyor

Bir de daha önce anlattığım küçük adam rafı var koridorda

Onun tam karşısında da resim duvarı var.

Bu duvara bir de bir ip gerdik aile resimlerini asıyoruz

Kısaca ev artık tam anlamı ile Yiğit Alp’in de evi

Ve ben bu fikri çok seviyorum !

Bu Ev Yiğit Alp’in de Evi” üzerine 3 düşünce

  1. nazli

    Aybalacimmm nasil tatlı olmuş anlatamam, ve de çok inspirational! :) sanırım görünce tanıyamayacağım senin minik adamı :)

    Cevapla
  2. nazli

    bir de şimdi tekrar baktim da ilk resme, harika olmuş ama alya o resimleri 1 saniye orada tutmazdı o ayrı :)

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Nazlıcım

      Once Yigit ALp de bir dadandı sonra o soktu ben o uyuduktan sonra yeniden yapıstırdım, bir iki boyle devam etti baktı bu oyun olmuyor bıraktı

      Ama alt degistirme unitesinin arkasına yaptıgım bulut ve zavallı yagmur damlaları mutamadiyen eve dagılıyor hala :)

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

