Daha Sade Bir Hayat

Çok hızlı bir hayatım var. Temposuna yetişmekte zorlanıyorum. Bazen hafta ne zaman başladı da ne zaman cuma oldu anlamıyorum bile. Cumartesi, pazar ise ayrı bir koşuşturmaca. Ben kendi adıma yoruluyorum ve artık kendime zarar verdiğimi düşünüyorum.

Oturup bunu enine boyuna düşünmemin sebebi aslında bir çocuk gelişim kitabı, Daha sade bir hayat…

Kitap sadeliğin bir çocuğun gelişiminde ne kadar önemli olduğunu anlatıyor. Çocuğumuzun hayatını, fiziksel çevresini sadeleştirmeye dair önerileri var.

Kitabı okurken, anneliğim adına sevindim oğlumun görece sade bir hayatı var. Az oyuncağı, sakin bir odası var. Öyle ordan oraya koşturduğumuz aktivitelerimiz de yok. Biraz daha dikkatle oğlum için bu sade ortamı koruyup, geliştirebilirim.

Gel gör ki

Kitapta satırların arasına sıkışmış, yüksek ihtimal ile kitabın konusu olmadığı için çok da üzerine düşülmemiş bir durum var. Çocukların rol modelleri yani bizlerin hayatları ne kadar sade?

Sorunun cevabı zaten yazının başında mevcut. Her gün küçük çaplı bir kaos yaşamaktayız cümbür cemaat. Bu durumda Alp in hayatı ne kadar sade olabilir?

Bu durumda annenin de kendine çeki düzen verme vakti gelmiş oluyor…

Üzerine düşündükçe yavaşlamanın bana iyi geleceğini fark ettim.

Bu durumda benim yeni bir hareketim var! Aybala Özkan Kırbaş ın sadeleşme, yavaşlama ve fazlalıklardan kurtulma hareketi !

Eylemlerim devam edecek !

Amin

 

 

Bir Cevap Yazın

