Koç Müzesi

Koç Müzesini eskiden beri severim, bana hep hayal kurulası ve fotoğraf çekilesi  bir yer olarak gelmiştir. Kaldı ki düğün fotoğraflarını da orada çektirmiştik.

Ailece ilk müze gezimiz istedim ki bu eğlenceli müzeye olsun.

Yani pılımızı pırtımızı, Alp in yiyeceklerini ve de  yedek giyeceklerini topladık ve kendimizi Koç müzesine attık.

Kesinlikle çocukla yapılacaklar rotanıza eklemelisiniz çocuk için çok eğlenceli bir yer.

Bir kere kocaman bir atlı karıncası var.

Ama bence bu atlı karıncayı sona bırakmak da fayda var yoksa bütün günü orada geçirebilirsiniz. Şöyle örnek vereyim; sadece ben Alp’i dört kez bindirdim. Hala midem bulanmakta…

Sonra Liman 2 römorku ile harika bir Haliç gezisi yapıyorsunuz ve anı sertifikası veriyorlar size. Benim gibi anıların dijital olanını değil de elle tutulur olanını sevenler için harika !

Bir de Hasköy treni var , tren gezisi eh işte ama bileti beni benden aldı, uzun süredir görmediğim TCDD nin biletlerinden verdiler. Bilmiyorum tren biletleri hala böylemi ama ben lisedeyken her haftasonu İstanbul’a gidip geldiğim trenlerin biletleri böyleydi… Hımm ve sanırım bu günümüzden 15 sene önceydi.

Bence çocuklar için en güzeli müzenin üst katında çocuklar için ayrılmış bilim ve oyun alanı. Evet burası biraz daha büyük çocuklar için ama içine girebildiğiniz kocaman köpük balonu yapan o enteresan makine hem anneyi hem küçük adamı epeyi bir eğlendirdi! An itibari ile fark ettim ki fotoğrafını çekmemem büyük talihsizlik olmuş.

Tarihi Eyüp Oyuncakcısı var  bir de evdeki topac ve davul ordan :)

Sonuç olarak dedim ya çocuk için evet harika bir müze Koç müzesi ve evet hala hayal kurulası bir yer

Sadun Boro nın KISMET’i ile kıç baş  duran UZAKLAR’ı  görünce insan ister istemez ufak ufak hayaller kurmaya başlıyor…

Şu resimde görmüş olduğunuz küçük adamı da alıp denize açılmalı hikayeler  geçiyor akıldan….

Sonra aynı akıl halt etme otur diyor o ayrı :)

Koç Müzesi” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

