Teyzeyi Kafaya Kodladık Sanırım…

Evet yanıbaşımızdaki komşumuz ile savaşmak üzereyiz

ve evet yine o kararı verenler değil, sivil halk ödeyecek bu savaşın bedelini…

Günler biraz kara bu aralar farkındayım…

Şeytan bir sürü şey diyor onu da biliyorum.

Ama ben bu gün hafif şeylerden bahsetme modundayım.

Kimseye iyi gelmez ise bana iyi gelir.

Mesela benim küçük adamım uzaktaki sevdiklerimizi hatırlıyor.

Alp’in teyzesi İzmirde yaşıyor ve yaklaşık 4-6 hafta arasında görüşüyorlar.

Daha önceleri teyze gelince uzaktan bakılan , biraz süre geçince ısınıp oynanmaya başlanan biriydi

bizim küçük adam için…

Ama sanırım artık adamımız yakın olduğu kişileri hatırlıyor iyiden iyiye

Çünkü son gelişinde sabah uyanıpta teyzeyi görünce pek bir sevindi.

Gittik hemen teyzenin kolunu okşadık, uyansın diye ayağını gıdıkladık.

Ben gittikten sonra da gidip gelip sarılmış teyzeye, kafasını boynuna gömüp durmuş öyle…

Yani bizim ufaklık için  hatırlanan sevdiği çevre sınırı genişlemekte…

Sevdiği insanlara sevdiğini gösterme becerileri de artmakta.

Aferin benim oğluma

Umarım büyüdüğünde de hesapsız kitapsız sevdiğini söyleyebilen adamlardan olur

Ama her şeyden  önce şu rahip yamağı saç modelinden kurtulmamız lazım

Teyzeyi Kafaya Kodladık Sanırım…” üzerine 2 düşünce

  1. almila

    henüz çözemedim hangisi kime benziyor ama artık eminim Atahan Yiğitalp e benziyor, sanırım bunda oğlumun gün geçtikçe teyzesine benzemesinin payı büyük
    bu arada tam Yiğitalp beni tanıyor derken bir anda Atanın yanındaki figür oldum. mutlu mu olsam üzülsem mi bu duruma bilemedim

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

