Haftasonu Toplaşması

Haftasonu misafirimiz vardı;

Ulaş ve annesi İçten

Ulaş çok tatlı annesinin tabiri ile bir “cüce”

İçten de Ulaş için en iyisini yapmaya azmetmiş tatlı bir anne…

Güya bu haftasonu bir sürü ve de bir sürü güzel fotoğraf çekecektim.

İki erkek çocukla ne kadar büyük bir hayal kurmuşuz meğer…

Haftasonu evet çok yorucuydu

Sürekli bir oyuncak mücadelesine şahit oldu evin her santimetre karesi

Ama bir o kadar da keyifli geçti

Evet bir iki küçük kriz atlatmışlığımız var.

Kaderin bir cilvesi olarak Alp de Ulas da diş çıkarmaya karar verdi.

Gerci Alp hafif atlattı ama Ulaş için endişelendik biraz…

Pazar gunu öğleden sonra iki küçük adam birbirine sarılıp vedalaştı.

Bildiğin iki kocaman adam gibi ciddi ciddi yani

Buraya o resmi koymak isterdim ama

Malesef o sırada İçten Ulaş’ı ben Alp’i

Merdivenlerden aşağıya kendileri inmeye karar verirlerse diye gözlüyorduk….

Başka fotoğraf koyayım dedim,

O da malesef ya pişamalıyız ya ufaklıkardan biri fırlamış fotoğraf çorba olmuş

En iyimser fotoğrafta herkes ayrı ayrı  yerlerde

Ama bir fotoğraf var ki

Cumartesi akşamının, ya da çocuklu hayatta yapılan akşam kaçamaklarının süper bir özeti

Karşınızda Ali Babanın şarap çiftliği ….

Haftasonu Toplaşması” üzerine 2 düşünce

  1. Şenay Yalıç

    Pes… Ben o çiftliği size sehpa olsun diye mi hediye ettim… Rahat bırakın Yiğitalp’ imin kuzusunu…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

