Ev Yapımı Oyun Hamuru

Kocaman bir haftasonu oldu, bu tamamen ayrı bir yazının konusu

ama uzun süredir aklımdaki bir soruya cevap bulmuş durumdayım,

Çok mutluyum.

Oyun hamuru evet kafamı kurcalayan mevzu buydu,

gülme sayın okuyucu; ben bir anneyim ve bu oyun hamuru ile Alp i tanıştırmam lazım,

peki onun bu hamuru ağzına sokmaması mümkün mü tabiki değil !

Açmazım şu

Tamam piyasada bebek dostu oyun hamurları var yani tamamen testleri yapılmış

Ona ve cildine zarar vermeyen

Ama gel gör ki tatları kötü değil yani Alp alıp ağzına götürdüğünde rahatsız olmaz,

En nihayetinde ne kadar bebek dostu olsa de kimyasal kimyasaldır…

Iraz’ın oyun grubunda oyun hamurları ile oynadılar ve Iraz mutlaka evde de oynayın dedi,

Ben tam ama derken eğer dışardan satın almak istemezseniz evde de yapabilirsiniz cümlesini kurdu

Ki o sırada ben sırıtıyordum…

Tarif şu: 3,1,1 yani 3 ölçü un, 1 ölçü tuz, 1 ölçü su ve tabi renk  vermeniz için gıda boyası…

Bu gün denendim, gayet başarılı

ve tadı da o kadar tuzdan sonra iğrenç yaşasın !!!

Ev Yapımı Oyun Hamuru” üzerine 4 düşünce

  1. guz

    daha bu sabah haberlerde oyun hamurlari yasaklaniyor cocuk sagligi icin zararli diyordu. bu tarif bu durumda on numaralik tarif :) hem denenmis hem saglikli renkler de super olmus Alp gule gule oynasin :)

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Guz
      Cocuk olunca insan o kadar garip seylere seviniyor ki ben simdi iyiki su ev yapımı oyun hamurunu yapmısım diye bir kez daha sevindim :)

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

