Sıkıysa Gülün

Kötü can sıkıcı bir cuma,

Yaşadıklarımız ve şahit olduklarımız artık vicdanıma sığmıyor.

Her gün şehit haberleri duyuyoruz, üstelik  herkes buna alıştı…

Eğitim sistemi ne olduğu belirsiz bir ucubeye döndü;

Özeti

Paran varsa okursun yoksa devlet seni ya everecek ya da çalıştıracak

Hem de okuman gereken çocuk yaşta

Adalet dersen bu gün sonradan yaratıldığı kabak gibi belli olan kanıtlarla

İnsanlar mahkum edildi… Hem de mübbetle ama darbe gerçekleşmediği için

20 yıl, 18 yıl, 16 yıl ve 13 yıl ile..

1980 de gerçekten darbe yapan Kenan Evren de Bodrum da resim yapıyor…

Ama yine de hakkını yemeyelim adaletin kerhen de olsa ifadesini aldı…

Ve ben tüm bunların gölgesindeki bir gelecek için bir evlat yetiştiriyorum…

Şeytan diyor ki yurtdışında okut Yiğit Alp’i

Böyle acayip bir ülkede her gün korku devletinde yaşayacağına

Derdi sadece vatan hasreti mi olsa bilemedim…

Dedim ya can sıkıcı bir cuma oldu bu gün…

O yüzden dün kitapcıda görüp, beni güldüren kitabı yazayım dedim,

İçimdeki ses sanki diyor, bir üç beş seneye bu kitap şu hale mi gelir bizim için

Hey sıkıysa gülün !!!

Bir Cevap Yazın

