Atölye Çocuk

Iraz Toros’u internette bir çok defa duydum, bir sürü bir sürü şey olmak ile beraber kendisi anne ve pedagog.

Neden bilmem ben pedagog un anne ya da baba olmasını önemseyenlerdenim. Öbür türlüsü denizi görmeden, denizi tarif etmek gibi geliyor bana ama tabi bu sadece benim kişisel inancım.

Eminim ki anne baba olmayan ama çok iyi pedagog olan insanlar mutlaka var…

Neyse kendisi ile Cumartesi günü bir randevumuz vardı, 14 aylık bir çocuk annesi olarak işler nasıl gidiyoru görmek ve kafamdakileri danışmak için kendisinden randevu aldım.

Maddeler ile anlatmayı seven ben için buyrun aklımda kalanlar

  • Montessori egitim felsefesini benimsemiş
  • Oyunbaz, çocuğun öğrenmesi için en harika yolu çok iyi biliyor
  • Zorlamıyor yani hımmm şu ayda şunu yapmalı gibi bir söylemi yok. Sürekli teklif edin hazır olunca yapacaktır diyor
  • Çocuk kadar anne babaya da önem veriyor.
  • Ailedeki her bireyin özgürlük ve sınırlarını korumalıyız gibi bir felsefesi var. Buna anne baba da dahil )/li>
  • Attachment parinting ‘i benimsemek ile beraber aman diyor olay over parenting e doğru gidiyor dikkat. Bence günümüz anneleri bu konuda ciddi anlamda risk taşıyor, sanki abarttık biraz durumu.
  • Çocuk gelişiminde kesin cümleler kurmuyor mesela…

22 Eylül’de oyun grupları başlayacak, ben Alp ile birlikte katılmayı düşünüyorum. Detaylı bilgi için

http://www.iraztoros.com/

Bir Cevap Yazın

