On Güçlü İfade

ADEV in facebook sayfasında gördüm bu resmi ve evet kesinlikle hayatta öncelikle sevdiğimiz insanlara sonrasında ilişkide olduğumuz tüm insanlara kullanabilmeliyiz.

O zaman öz eleştiri vakti ben bunlardan kaçını oğlum ile ilişkimde kullanabiliyorum…

1- Hatalıyım;  anneler de hata yapar her insan gibi ve benim de yaptığım hatalar oldu ve ben bunları kaç yaşında olursa olsun Alp ile paylaştım.

2- Özür dilerim; evet hatalarımdan sonra özür de diledim. Buna elimden kayıp düşünce kafasını yere çarptığı anlar da dahil.

3- Bunu yapabilirsin; Bu zaten anne olma ile birlikte dileme yerleşti, bunu sen kendi başına yapabilirsin hadi !

4- Sana inanıyorum; Bunu sanırım çok az kullanıyorum, evet hissediyorum ve hissetirmeye çalışıyorum ama bence yanlış yapıyorum insanlar duymak ister di mi ?

5- Seninle gurur duyuyorum; Evet onunla her yaptığı şeyde gurur duyuyorum ama ona söylemiyorum, tez söylene…

6- Teşekkür ederim ; Yaşasın bunu çok sık kullanıyorum.

7- Sana ihtiyacım var ; Ondan yardım istediğim zamanlar çok oluyor ve bana yardım etmesini rica ediyorum ve sonrasında teşekkür ediyorum ama yardım etmesi dışında varlığına ne kadar ihtiyacım olduğunu söyledim mi hayır ? Söylemelimiyim evet ama bence dozunda çünkü bizim toplumumuzda annelerin çocuklara bu yönde bir baskısı olduğunu düşünüyorum. Özellikle mutsuz bir evlilik var ise ortada sana ihtiyacım var çocuk için kocaman bir insan olduğu zaman bile psikolojik bir baskı olabiliyor…

8- Sana güveniyorum; Evet bir şeyleri başarmaya çalışırken bu cümleyi sık sık kullanıyorum yaşasın !

9- Sana saygı duyuyorum; Bu cümle henuz malesef hayatımıza girmedi, evet ona sonsuz saygı duyuyorum ama söylemiyorum :(

10- Seni seviyorum; Bir sürü bir sürü kez söyledim ve bir sürü bir sürü kez söyleyebilirim …

Kendi adıma yukarıdaki her cümleyi düşünüyor ya da hissediyorum ama hepsini oğlum ile paylaşmıyorum.

Onun bunu anlamasını ve hissetmesini beklemek yerine ona bunları söylemek en güzeli

Hatta sadece ona değil tüm değer verdiklerime…

Bir Cevap Yazın

