Annnne Bırak !

Ablam ziyaretimize geldi,

Ve tabi Yiğit Alp de sıkıştırılıp seviliyor bolca.

Bu sabah kucağına almışken ablam, sıkılmış bizimki

Anne bırak demiş birden bire, gayet akıcı ve net

Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim

An itibari ile çalışan anne depresyonunun dibindeyim.

Benim duymam gerekiyordu ilk cümlesini

Offffffffffffffffff

Annnne Bırak !” üzerine 4 düşünce

  1. barisingunlugu

    Sirf bu yuzden akademik hayatima tam 2 sene ara verdim ben, iyi mi yaptim bilmiyorum. İlk cumlelerini duydum ama ise dondugumde herkes haril haril yayin yapar, docentlik sinavlarina hazirlanirken ben birakin yayin yapmayi bildiklerimi bile unutur hale gelmistim. Hala tam olarak toparlayamadim durumu. Calismak mi calismamak mi sorusunun cevabi yok bence, calismasan cocugunun ilklerini yasiyorsun bunun tarifi yok ama kendinden cok sey kaybediyorsun, ise geri donunce kacirdiklarini gorup depresyona giriyorsun.Calissan bu sefer sizin yasadiginiz depresyonu yasiyorsunuz.Depresyondan kacis yok yani :) Bu arada merhaba demeyi unuttum, bir suredir ilgiyle takipteyim blogunuzu.Bize de beklerim. Sevgiler…

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      evet di mi bu depresyondan kacıs yok annelikte
      Sanırım calısıp calısmama kararı verirken, hangisinde mutlu olurum degil de hangisinde daha az bir seyleri kacırırım’a bakmak gerekiyor :D

      Barısı ben de ilgiyle takip ediyorum …

      Cevapla
  2. nazli

    Yaaa, ben de bilemedim sevinsem mi üzülsem mi, duymamış gibi yapsak, eminim sen eve gidince tekrarlayacaktır, o zaman da haber ver kutlayalım :)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

