Brezilyalı

2011 itibari ile Türkiye’yi ziyaret eden turist sayısı 40 küsür milyonmuş. Bunların 100.000 Brezilyalı. Daha çok kültür turizmini tercih ederlermiş, haliyle zaten kendi ülkelerinde muhteşem plajlara sahipler.

Bu gelenlerin cinsiyet dağılımını eşit varsaysak, bu durumda 50.000 kadın brezilyalı turist demek yani gelen turistlerin yaklaşık binde biri eder. Ki bu binde birde dediğim gibi kültür turizmini seçermiş ağırlıklı olarak.

Tüm bu benim için son derece gereksiz bilgileri neden araştırdım derseniz. Tamamen kişisel şansızlığımı ölçmek istedim.

Çünkü;

Tenis oynamayı bıraktıktan ve dogum yaptıktan sonraki ilk yazımda iste bu binde bir ile aynı plajda güneşlenme şansına erdim. Hala depresyondayım neden bu binde bir rastlanabilecek brezilyalı hatun ile tatil yaptım :)

Olsun bu talihsiz tesadüfü  ilahi bir dürtme, kendine gel de biraz spor yap Aybala mesajı olarak alıyor ve çok pis gaza geliyorum.

Tamam o toto ya ne yapsak sahip olmayız genlerimizde yok ama yine de hemen eve en yakın spor salonuna bu haftasonu kayıt oluna!

Hadi hayırlısı !

Ama dediğim gibi o toto bu Türk genlerinden çıkmaz, ıh ıh olmaz.

Bir Cevap Yazın

