Bu Adam Gerçekten Çok Şanslı

Doğum günü yaklaşıyor ve malum hazırlıklar başladı yavaş yavaş… Tam bir toz ve gaz bulutu olan herşey birden su gibi yolunu bulmaya başladı.Çabalamadan, uğraşmadan…

Kafamda parti teması olarak hep küçük prens vardı. En sevdiğim kitaplardan biri. Tamam tema öyle ama kıyafeti nasıl ona uygun yaparız diye tırım tırım düşünürken; bir arkadaşımın kostüm tasarımı yapmaya başladığını gördüm facebooktan hem de fotoğraf albümündeki örnek resimler küçük prens kostümleri yani kostüm işimiz hem de çok kolay bir şekilde çözüldü.

Sonra fotoğraf çekimi için Ece ile konuştuk. Kitaptan resimleri seçtik, resimlerdeki tilkiyi nasıl yapsak nerden bulsak derken, hop diye ertesi gün caddede girdiğim kitapçının üst katında küçük prens ürünlerinin satıldığını öğrendim.Hem de sadece kurşun kalem almak için girmişken… Kurşun kalemleri göremeyip sordum var mı diye, görevli de var ama küçük prensli dedi :) Ve son kalan Tilkiyi ben aldım.

Yer konusu ve yiyecek konusu en büyük sıkıntımdı, yiyecek için ablamın bir arkadaşı catring firması işletiyor o ben yaparım siz sadece yeri bulun geri kalan için hiç bir şey düşünmeyin dedi. Yer için ise caddede kahve içmeye gittiğimiz Joker bahçe ile hiç aklımızda yokken  anlaştık. Hem de istediğimiz şekilde, dışarıdan catring alarak… Sadece bahcesi hosuma gitti diye kahve içerken öylesine sormuştuk.

Doğumunda da böyleydi. Tüm sıkıntılara ve belirsizliklere rağmen herşey sanki önceden programlanmış gibi yoluna girmişti. Ve ben tüm o sıkıntıları yaşarken doktor kontrolünden çıkınca, kendime 4 yapraklı yonca almıştım. Daha doğrusu doğum hediyesi alalım demişti Mustafa benim moralimi bozuk görünce ben de 4 yapraklı yonca seçmiştim kendime ve oğlumun şanslı olmasını dilemiştim..

Doğumdan sonra hani Alpcik iyi olsun kalbim rahatlasın diye uzun süre dört yapraklı yonca ile dolaştım. Bu dört yapraklı yonca benim için giderek özel bir hal almaya başladı.

Dileğim kabul oldu sanırım, benim oğlum eskilerin deyimiyle kısmetiyle doğdu… Şükürler olsun…

Benim 4 yapraklı yoncam, küçük prensimin hayatı da bahtı da şansı da hep böyle güzel olsun .

4 yapraklı yonca dedim de yarın bir süprizim var :)

Bu Adam Gerçekten Çok Şanslı” üzerine 4 düşünce

  1. simge

    Merhaba, öncelikle gözlerim doldu okurken:) Bizim de hastane çıkışı temamız küçük prensti, şekerler, kapı süsü vs. Şimdi de oğlum 1 yaşına geliyor, ben de küçük prens kostümü arıyorum, arkadaşınız ile nasıl irtibata geçebilirim? Ayrıca o küçük prens eşyaları satan kitapçı hangisi onu da çok merak ettim:) Sevgiler

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      Simge merhaba

      Dogum gunu curcunasını yeni atlatmıs bir anne olarak kucuk prens ile ilgili buldugum ve yaptıgım seyler

      kostumu kostum dukkanından aldım bu yazımda detayı var https://anneolmahikayesi.wordpress.com/2012/06/25/kostum-dukkani/
      ayrıca mail ile iletisim bilgilerini atacagım sana birazdan

      yazıda bahsettigim kırtasiye DUNYA yeri ise bagdat caddesinde divan vardır bilmiyorsan da gogel mapstan cok rahat bulabilirsin. Onun kosesinden sokaga girdiginde hemen sag kolda. Yazıda da dedigim gibi bu magaza iki katlı ve kucuk prens temalı urunler ust katta

      susleri yap yapıstır diye bir yere yaptırdım, bir kısmını da kendim yaptım. Bence zamanın var ise sen de kendin bir seyler yapmayı deneyebilirsin uzun zamana yaydıgında keyifli bir ugras
      Pastayı ise ben bir arkadasıma yaptırdım ama biraz pismanım aklım hala mutlu dukkanda, pastaları kesinlikle cok guzel ve fiyatları da o gorsellere gore pahalı degil. Aslında keske zamanım olsa da ben yapabilseydim ama malesef yogun bir calısma tempom var.

      Bunlar umarım yardımcı olur, ogluna simdiden harika bir yas ve harika bir dogum gunu kutlaması diliyorum

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

