İmdat Bu Adam Çok Hızlı Büyüyor !

Zaman hızlı hızlı kocaman adımlarla geçiyor ve bizim adamımız çok hızlı büyüyor bu aralar…

Gözümün önünde gün gün değişiyor ve benim bebeğim giderek bebeklikten çıkmaya doğru yol alıyor…

Şu aşağıdaki eğlenen adam bebekten çok çocuk olmuş sanki

Hayııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben buna hazır değilim :)  zaman bir dur gözünü seveyim

 

İmdat Bu Adam Çok Hızlı Büyüyor !” üzerine 2 düşünce

  1. nazli

    Evet yaaa çocuk olmuş iyiceee :) Ahh bir formul bulursan zamanı durdurabilecegimiz bana da soyle! Bir dizi vardi kizin biri parmaklarını birlestirince duruyordu hani zaman, ben ne cok denemistim cocukken:) Ama ise yaramıyor, baska bisi bulmak lazim :))

    Cevapla
    1. potikare Yazıyı Yazan

      evet nazlıcım cok cabuk buyuyorlar ben kucagımda usul usul emzirdigim 6 ay civarını geri istiyorummmmm

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

