Günaydın

Sabah uyandığınızda fırından yeni çıkmış misssss gibi kokan taze ekmeğin kokusunu, pazar sabahları uyanınca hazır olan en mükellefinden anne kahvaltısının kokusunu ya da kahve içmeden uyanamam ben sabahları diyenler için dumanı üstünde mis gibi kahve kokusunu toplayın, 10000000000000000 ile çarpın ve hatta üstüne karesini alın, sabah yatağında yeni uyanmış yanakları kırmızı, saçları lüle lüle sizi görünce dünyanın en mükemmel manzarasını görmüş gibi heyecanlanan, kucağınıza alınca uyku sersemi size sarılıp göğsünüzde uyuklayan bebeğinizin kokusuna belki yaklaşabilirsiniz.

Uzun upuzun bir cümle oldu ama ben bu sabah böyle keyifle uyandım, hem de günübirlik Adana seyahati yapmış yorgun mu yorgun bir anne olarak.

Bir de şu yeni uyanmış Yiğit Alp resmini  koydum mu tamamdır daha bir anlaşılır olur benim gunaydınlarım

 

Günaydın” üzerine bir düşünce

  1. nazli

    Ahh canım benim, al benden de o kadar:)) ama bu gülüş nee yaa çook tatlı:)) Bize hiç göstermiyor Yiğit Alpcik bu gülüşünü :)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

