Anti Aging Krem Dedin de Bak Aklıma Ne Geldi…

İsmi lazım değil, bir kozmetik mağazasında hayretle küçücük tüpteki anti aging ayrıca yüz kontürünü sıkılastırıcı ama aynı zamanda derinlemesine nemlendiren serumun saymakla bitmeyen marifetlerini dinlerken birden bir ampül yandı kafamda ben artık kozmetik reyonlarının 30 yaş üstü olgun ciltler kısmına terfi etmişim. Evet 30 yas sendromunu geçireli iki sene, yolun yarısına ise yaklaşık 3 sene kala şu günlerde hayatıma usulca anti aging ürünler de giriverdi.

Sonra ofise doğru yürürken acaba dedim 30 yaşla birlikte hayatima neler girdi, hayatımda  neler  degisti !

Buyrun benim listem;

Önce – herşeyden önce – anne oldum. Oğlum girdi hayatıma, renklendi neşelendi evet biliyorum biraz da yorucu oldu hayatım ama onunla güzelleşti.

Sonra evlendim tabi tarih sıralaması olarak önce evlendim ama işte anneler bilir her listenin bir numarasında bebekleri vardır.

Evlendim  haliyle ev ile ilgili kavramlarda girdi hayatıma misal bu gün ne yesek, ya da kısaca ve genel olarak evi çekip çevirme denen o eylemler kümesi…

Bir de evlilikle birlikte giren yeni ilişki dinamikleri var, yeni aile , yeni adetler, yeni bayram ziyaretleri vs vs vs ….

Bir dönem boş boş oturmanı keyfine vardıktan sonra yeni bir işe başladım. Kariyerim tamamen farklı bir yönde ilerlemekte…

Sonra dedim ya anti aging dünyası girdi hayatıma.

Hamilelikle tanıştım sonra. Kilo takıntısı olan ben 17 kilo aldım sonlara doğru fil gibi oldum, selülit denen illet :) ile tanıştım. Terbiye oldum biraz da iyi oldu benim gibisine.

Sporun faydalı ve de hatta gerekli olduğunu anlamış bulunuyorum. Evet hala en yakın zamanda başlıyacağım aşamasındayım ama olsun kararlıyım :)

Organik ürünleri arama çabası girdi hayatıma. Alp e yedireceğim her üründe organik tarım sertifikası aramaya başladım o market senin bu pazar benim seferberiz ailece. Ama laf arasında stratejiyi iyi kurduk .Hipp i macro center ya da Joker den, sebze meyveyi Kadıköy belediyesi organik pazarından, sütü de City Farm dan alıyoruz evet kompleks ama işe yarıyor.  :)

Şirket eğitimlerinde anlatılan zaman yönetiminin yanında karikatür gibi kalacağı zaman planlaması girdi hayatıma… İsteyince insan neleri ne kadar kısa sürede yapıyormuş onu öğrendim.

Yapılacaklar listesi vardı hayatımda artık yapılacaklar listelerinin yazıldığı not defterim var.

Sadece benim değil oğlumun da geleceğini ilgilendirdiği için siyasi ve toplumsal olaylara daha bir muhalif oldum. Yani muhalif Aybala girdi hayatıma, o da eklendi şenlikli olduk şimdi.

Anne olunca anneyi anlama hali gerçekten varmış onu gördüm mesela.

Sonra çok sevdiğim biri geri geldi hayatıma,

Şükretmeyi daha çok hatırlar oldum, tüm sahip olduklarıma bakınca

Daha bir sürü şey vardır hatırlamayamdığım ya da bu kısa zamanda çabucak yazmaya çalışırken atladığım liste uzar gider ama işte bu noktada tam olarak zaman yönetimi girmekte, yapılacak işler toplanacak oyuncaklar var.

Dip not: evet o serumu ve kremi aldım :)

 

Bir Cevap Yazın

