Çalışan Annenin Manifestosu

Buyrun bir de burdan dinleyin …

  1. Öncelikle anlaşalım çocuğum her türlü projenin, “dead line” nın, acil işin, cevaplanmayı bekleyen e postaların, şirket yemeklerinin üstündedir, aksi düşünülemez.
  2. Hafta içi bebeğimi çok kısıtlı süre zarfında görüyorum, yani yokluğumda geri dönüşü mümkün olmayacak sorunlar çıkmadığı sürece fazla mesai yapıp bu süreyi de sıfıra indiremem. Haftada 45 saat çalışmam işlerimi tamamlamama yetmiyorsa, bu belki de iş yükünün fazla olduğunun göstergesidir.
  3. Ev telefonu ve /veya bakıcımızın telefonu her zaman açılacak öncelikli telefonlardır. Yani toplantı sırasında telefon gelipte çıkıyorsam bilinki bu benim için önemli bir telefondur.
  4. Bebeğimin öğrendiği yeni numaralara ben kendim şahit olmak istiyorum. Yani öyle olmasa bile bana yaptığı bay bay ın ilk bay bayı olduğunu düşünmek istiyorum.
  5. Evet çalışan anne olmak benim tercihim ama bu benim aynı zamanda herşeyi dört dörtlük yapan bir ev hanımı olmamı gerektirmiyor.
  6. Aynı gün içersinde milyon tane şeyi planlıyorum, ufak hatalar yaptığım zaman biraz tebessüm ile düzeltebilirim, izin verin.
  7. İnsanım bir de başka bir deyişle superman değilim yani bildiğin limitlerim var benim de.
  8. Arada takdir edilmek benim de hoşuma gider, deneyin…
  9. Birisine zorlandığımı söylediğimde beklediğim aslında dinlenilmek, o zaman çalışma sen de gibi bir cevap duymak değil gerçekten :)
  10. Çalışan anne ile çalışan babayı karşılaştıran zihinleri takdir ediyor, tebriklerimi sunuyor, hayretle susuyorum.
Çalışan Annenin Manifestosu” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

