Yürümek İstiyorum Anne …

Küçük Alp çik son bir haftadır yürümenin büyüsüne kapıldı… Ve evet kendi başına yürüyemediği için biz yürütüyoruz. Bir aydır bu şekilde yürüyor ama bir haftadır çocuk oturmak istemiyor, sürekli eller açılıp kapanıyor ve ıh ıh  yani oturmak istemiyorum al beniiii… Bakıcımız isyan etmek üzere iki büklüm dolaşmaktan, yürüteç mi alsak demeye başladı. Yürüteç almak istemiyorum ama daha iki ay böyle devam edecek gibi bu iş nasıl olur bilmiyorum. Hayır dün mesela hani biraz da bu yüzden hani ona da değişiklik olsun diye akşam yemeğe çıktık beraber. Kendini ailemizden hissetsin, Alpciğe de öyle davransın diye…Balık restoranında bir 8 aylıklaydık. Tabi kalabalığı ve dışarıyı seven biricik oğlum bu durumdan gayet mutlu bir gece gecirdi ama bu yemek bizi ne kadar idare eder bilemiyorum.

Doktorumuza sordum, ne yapsak diye biraz da hani çok yorulduk en azından bir hoppala mı alsak dedim ama tabi zinhar hayır oldu cevap … Aslında cevabı biliyordum ama yine de bir ümit evet Alp büyüdü artık bu oyuncaklar ile oynayabilir cevabını duyabilirim hissi ile sordum … Ama malesef sevgili okur bu tarz oyuncaklar bebeğinizin iskelet yapısını olumsuz etkileyebilir ve motor becerilerinin gelişimini yavaşlatabilirmiş. Yani işin özünde bu oyuncaklar anne ve babalara zaman yaratmak için tasarlanmış, üzgünüm ama bebeğinize uygun değil. Sonuç olarak bu da gelişimin bir aşaması benim oğlum emeklemiyor ve yürümeye çalışıyor yapacak bir şey yok , keyfini çıkarmaktan başka.. Çünkü yürürken o sarkan yanakları, keyifli yüzü insanı mest ediyor… Evet olaya olumlu bakmaya çalışıyorum :D

Yürümek İstiyorum Anne …” üzerine 2 düşünce

  1. ictensyn

    Aybalacım aynı süreçten bizde geçtik. emeklemedi ve hep yürümek istiyordu, kreşe başlayıp yürüyen çocukları görünce cesaretlenip yürümeye başladı. kabul ediyorum zor bir dönem ama yürümesi de daha kolay değilmiş.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

