Asmalı mescit te bir Anne…

Evet bendeniz çalışan anne bu cumartesi gecesi 2,5 yazıyla da söylemek istiyorum iki buçuğa kadar dışarıdaydım. Bildiğin barda yani , hani şu alkol alıp dansettiğimiz, eğlendiğimiz yerler vardıya ordaydım işte…

Asmalı mescit te bir arkadasımızın doğum günündeydik, güzel bir geceydi ve sanırım sevgili okur sevgiliye ve bana iyi geldi bu…Yani tamam eskisi gibi olamaz hicbirsey , içtiğine dikkat ediyorsun, ertesi sabah erken (bu erken dediğim saat gerçekten erken 6:30 :) ) kalkıyorsun yani öyle bir tekila shot yapıyım üstüne bir bira içiyim durumu yok efendi gibi gidiyorsun alıyorsun şarabını içiyorsun . Ama sevgili okur bu anne ufak bir kaçamak yaptı:  bir tanecik shot içti … Yüksek ihtimal ile %98 i meyve suyu olan bir karışımdı ama olsun ben de resmen bildiğin tüm anne olmayan hatunlar ile birlikte shot yaptım. Çok havalıyım çooook :D

Yani eskiyi hatırlamakta ve kendine zaman ayırmakta her zaman fayda var , evet biliyorum uyku da güzel ….

Asmalı mescit te bir Anne…” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

