Anne…

Amacım haftada iki kez yazı yazabilmekti, ve evet çalışmaya başladım bu amaç bir miktar sekteye uğradı yarım kaldı. Şimdi çok ama çok kıymetli olan zamanıma bunu mutlaka eklemek istiyorum. Yani hani o yaldızlı tabiriyle zaman yönetimimde buna da yer açmak istiyorum.

Gelelim bu yazının konusuna süper ama süper bir şey oldu benim canım oğlum anne dedi, kısacık, bir solukta sessizceydi  belki biraz ama anneydi iste … Hayatımda duydugum en guzel kelime evet sevgilimden duydugum seni seviyorum da buna dahil. Bu dünyanın en güzel kelimesi, benim en guzel sıfatım ben Alp in annesiyim ve o bana anne diyor.

19 Şubat Pazar günü, güneşinde tadını çıkarmak için Alp ile attık kendimizi dışarı, o açık havada keyifle uyudu ben annemle çay içtim hep beraber kış güneşinin yada erken bahar güneşinin tadını çıkardık. Tam artık garsondan hesabı istedik kalkacağız, Alp bir anda kısacık anne dedi… İşte o an dünya durdu, ben durdum zavallı garson benim donmuş kalmış halime paranın üstünü vermeye çalıştı… Hayat Alp in bir kelimesi ile şenlendi, keyiflendi… Ya oğlum bana ANNE dedi daha ne olsun….

Benim ufak tavsiyem böyle mutluluk anlarını bir yerlere yazın , sonra insan modern hayatın karmaşasına dalınca o anların büyüsünü unutabiliyor. O yüzden uzun uzun yazın , o anın nasıl keyif verdiğinin hayatta nelerin önemli olduğunu hatırlamak için mutlaka yazın…

Anne…” üzerine bir düşünce

  1. nazli

    çook tatlı değil mi!? benim de ilk verdiğim tepki aynen böyleydi: “-ne dedin sen, ne dedin, bi daha soyle bi dahaa” :))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

