İpek Hanım ın Çiftliği

Yiğit Alp için uzun süredir organik ürün aramaktayım. Malum katı gıdalara geçtik ve her anne gibi ben de onu en sağlıklı şekilde beslemek istiyorum istiyorum da iş o kadar kolay değil malesef L Çünkü organik tarım da artık zengin olmanın kolay yolu olarak görülüyor ve anneler bu konuda sömürülebilecek en kolay ulaşılan kitle… Gerçekten sizi önemseyen birilerini bulmak zor ama imkansız değil.

Türkiyede eve teslim organik sebze & meyve gönderimi işlerinin ilham perisi Pınar Katrancıoğlu bu insanlardan biri… Öncelikle –bu çok önemli bence- o da bir anne yani kızına yediremeyeceği bir şeyi size göndermiyor ve sizin hassasiyetiniz çok iyi anlıyor… Pınar ın çok ilginç de bir öyküsü var bu çiftlikle ilgili İlgileniyorsanız eğer aşağıdaki linkten İstanbul dan kaçışın ve çiftliğin öyküsünü okuyabilirsiniz…

http://www.ipekhanim.com/ipek_hanim_ciftligi/istanbuldan_kacis_%26_ciftligin_kurulus_oykusu.html

Pınar kendisine atılan maillleri tek tek okuyup cevaplandıracak kadar bu işe zaman ayırmış, özen gösteren biri… Google dan İpek Hanım ın çiftliği diye arattığınızda ne kadar popüler ve meşgul olabileceğini anlayınca bana hak vereceksiniz…

Nasıl sipariş verebileceğinizi teslimat detaylarını sitede çok iyi anlatmışlr o yüzden ben ikinci el olarak bunları hiç anlatmıyorum size . Girin bakın inceleyin tanışmak için mail atın isterseniz , ne demek istediğimi anlayacaksınız…

 

www.ipekhanim.com

İpek Hanım ın Çiftliği” üzerine bir düşünce

  1. nazli

    Harikaymis Aybala ciftlik fikri :) Ben organikce.com ‘un calisma tarzlarindan cok memnunum ama urunler bazen kotu cikabiliyor, mesela muz cok lezzetsiz olabiliyor:(
    sen de ipek hanımı dene bakalim bir kac kez, konusalim sonra

    Cevapla

Yorum bırakın