Where the Magic Happens…

Uzun süredir bu resme bakıyorum, çünkü küçük çaplı bir mucize istiyorum hayatımda…

Evet şirket eğitimlerinde ya da kişisel gelişim kitaplarında bolca gördük bu tarz resimlerden di mi ? ve hep hı hı tamam diyip geçtik genelde yani en azından ben öyle yaptım şimdiye kadar… Ama şimdi dedim ya kendi çapımda küçük bir mucize istiyorum ve bu resme bakıyorum uzun süredir.

İsteğim aslında basit olmakla birlikte ” modern iş hayatı” için küçük çaplı bşr mucize gibi görünüyor en azından Türkiye koşulları için…Dedim ya basitçe sadece : oğlumla daha çok zaman geçirebileceğim esnek zamanlı bir iş istiyorum. Peki ben bunun için  “comfort zone” umdaki küçük burjuva lükslerimden vazgeçmeye hazır mıyım, bırakabilir miyim hayatımdaki harcama alışkanlıklarını, gereksizlikleri kaldırabilir miyim peki sen okur sen bunu yapabilir misin ?

Bir Cevap Yazın

