Evimize Kelebekler Konuyor

 Kırtasiye ürünlerini çok severim ve benim gibi bir kırtasiye sever için mabet sayılabilecek Kağıt vs nin Suadiye mağzasından Umix crafts & arts markasının şekilgeçlerinden aldım. Benim şekilgeçim kelebek şeklinde… Şimdi elimde bir şekilgeç gazete kağıtlarından kelebek yapıyorum. Bu soğuk kış gününde evin heryerine kelebek kondurma niyetindeyim….

Bir de etsy de görüpte çok beğendiğim şu tabloyu yapsam diyorum hazır bu kadar kelebeklerle haşır neşir olmuşken….

Evimize Kelebekler Konuyor” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

