Ben Senden daha İyi Anneyim Sendromu

Hep birbirimizle yarışır haldeyiz, kilomuz , becerilerimiz, sosyal hayatımız, kazandığımız para… ve daha bir sürü şey için sürekli bir karşılaştırma var beynimizde. Ha ha ben senden daha iyiyim ya da hım o benden daha iyi biraz daha çalışıp onu geçmeliyim arasında mekik dokurken bu zavallı bünyeler de yoruluyor tabi. Bence basit yaşamanın ilk kuralı hatta düsturu şu olmalı. Kendini kimse ile karşılaştırma, senin şartların, hayatın ve haliyle de sonuçların sana özel.

Bu karşılaştırma çılgınlığı annelikte de var tabi… Ben daha iyi bir anneyim ha haaaa modunda dolaşan bir dolu insan var. Misal bana tüm bunları düşündüren semtimizin sevgili eczacısı ile yaşadığım olay ki bir daha kendisinden alışveriş yapmamamın ve yağmur çamur demeden evime ondan iki kat daha uzak eczaneye gitmemim sebebi de tam olarak bu tutumdur.

Efendim günlerden bir gün Alp e emzik almak için eczaneye gittim. Alp o zaman iki aylık. Bu eczacı amca ve eşi teyzenin de 1 yaşında torunu var.  Ben emzik alırken başladılar bizim kızımız çok uğraştı, çabaladı emzik vermedi, çocuğa bakmak için işini bıraktı (bana ne diyemiyorsun tabi insanların suratına) emzik çocuğa çok zararlı… Hani olay öyle bir noktaya vardı ki emzik vermem beni vurdum duymaz anne listesinde bir numaraya çıkarıverdi…  Yani kızları kadar muhteşem bir anne olamamıştım emzik verdiğim için…

Önce kendimi çok kötü hissettim sonra, dedim saçmalama bir başkasının anneliğine göre kendi anneliğini hele de böyle saçma bir olaydan ötürü değerlendirirsen işimiz var…

Yani demem o ki hepimiz elimizden geldiğinin en iyisini zaten yapmaya çalışıyoruz ve hepimiz çocuklarımızın sahip olabileceği en iyi anneleriz aksini size hissetirenler var ise gülün geçin ve evet diyin sen en muhteşem annesin aferin sana :D

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s