Seçimler

Bazılarımız anne olmayı seçti benim gibi bazılarımız da eski hayatına devam etmeyi yani benim iki sene önceki halim gibi :) Şimdi canlar hayatın yeni bir fazına girmiş olan ben bu iki faz hakkında yorum yapabilecek kadar cürretkar hissediyorum kendimi

Öncelikle evet eski halimi özlediğim dönemler oluyor hatta bazen vay be benden de anne oldu ya dediğim zamanlarım bile mevcut, ama itiraf edeyim o zaman canım sıkıldığında hemen yanına koşup, tüm sıkıntılarımı bir sarılışla unutacağım bir varlık yoktu …. Yok yani ne anne ne baba ne sevgili bu sarılmanın hissi bambaşka sana kısa bir mola verdirip hadi bakalım Aybala devam et dedirten cinsten bir sarılma bu…

Bazen şu facebook denen şeytan icadında gezip tozan güruhu gördükçe evet içim gidiyor ama sonra bebeğim diyorum biraz büyüsün biz de seneye gezeriz. Bazı eski anneler derler ki o iş öyle değil ama yok ben evde oturamam ki yolunu bulmam lazım bebekli gezmelerin … Olmadı japon milletini rol model alıcam yurtdışı gezilerine bebek taşıma konusunda ….

Bebeğim olmadan önce iyi kötü hareketli bir hayatım vardı evet bir itiraf daha şimdiki durgunluk beni yavaştan sıkmaya başladı ama bunun yanında da o kahkaha ile gülünce dünyanın en güzel şehrinde en güzel manzasına bakmak bile hissetiklerimin yanında hiç kalıyor…

Sonuç olarak anne olmak demek sabır demek ya kendiniz ve hayatınız ile ilgili de sabır göstermeniz gerekiyor ….

Bir de ben bilgisayarın başına Alp in çok eğlendiği bir oyun fikrini yazmak için oturmuştum nerden nereye….

Bir Cevap Yazın

