Ferber Yöntemi 5

Sevgili Ferber,

Günlerdir uğraşmaktayım bebeğime kaliteli uykuyu öğretmek için. Senin yöntemini uyguluyorum ve biliyor musun galiba sona yaklaştım….

Şöyleki 7. gecemizin sonunda en nihayetinde mırıldanma seviyesine düştük gerçi 1-2 dakika ağladı ama o da  çok zayıftı. Ben de korka korka bu gün gündüz eğitimine başladım.  Kendimi berbat bir gün yaşamaya hazırlamış, saat 9 da bebeğimi ilk uykusuna yatırmış bekliyordum ki o da ne bizimki iki ıhladı pıhladı uykuya daldı :) Önce tabi sevindim bu duruma ama sonra şeytan dürttü yok dedim bu geceden gelen bir etki 12 deki uykusuna bakalım. 12 de biraz ağlayıp uyuyunca oğlum galiba dedim başarıyoruz…  Tamam 3 deki uykusunda biraz sakinleştirmekte zorlandım ve sanırım kucağımda uyuya kaldı (uykuya çok hızlı daldı yatağa yetişemedim.) Ama ilk gündüz uyku eğitim günü için harika bence… Tabi yine de yöntem senin sen daha iyi bilirsin.

Selam eder ellerinden öperim

Sevgilerimle

Aybala

Bir Cevap Yazın

