Ferber Yöntemi 4

Tam olarak kendimi uyku eğitimine adamış durumdayım. Bundan dolayı da başka hiç bir şey ile ilgilenmiyor ve bu işe kafa yoruyorum.

6. gecemiz bitti… Ve benim bebeğim Sinem in deyimi ile kararlı benim deyimim ile de inatçı bir bebek… Henuz tam olarak kesintisiz gece uykusunu başarabilmiş değiliz. Gece bir kez uyanıp ağlıyor başka uyanmıyor ve bu da en son dun gece 45 dakika uynaıklığa düştü. Uyanıklık diyorum çünkü bunun sadece 15 dakikası ağlamamsı bir sesleniş kalan süre ise mırıldanma idi… Altını çizerek söylememde fayda var ki eğer kendinizi hazır hissetmiyorsanız bu işe hiç başlamayın ben bile kendimi bu kadar hazırlamama rağmen yavaş yavaş yorulduğumu  hissediyorum… Şu aşamada ara vermek de bebeğimi bu kadar süre boyunca boşuna eğitmem anlamına geliyor ki ikinci deneyişimiz de daha dirençli olacağı kesin…

Yarın gündüzeitimine başlıyoruz… Bu geceden bir parça daha zorlayıcı imiş… Bakalım neler yaşayacağız…

Bir Cevap Yazın

