Babaya merhaba

Uykusuzum, çok uykum var ama uykusuzluğumun da çok güzel bir sebebi var… Dün gece sevgilim ilk kez bebeğimizin tekmelerini hissetti

Her zamanki gibi ben kanepede uyuklamıştım, sevgilim de her zamanki gibi beni uyandırdı. (bu uyandırılma faslı için bile uyuya kalıyor da olabilirim.). Odaya gidip tam yeniden uykuya dalacakken birden karnımda her zamankinden güçlü bir hareket hissettim. Benim canım oğlum artık babaya varlığını hissettirmeye karar vermiş meğer. Elimi karnıma koydum ve o da elime doğru tekmelemeye başladı. “merhaba anne ben buradayım ve seni hissediyorum.”  İnsan o an mucizeye, kendinden daha büyük bir bütüne inanıyor işte. İçimde bana tepki veren bizden bir parçanın olması inanılmaz ve tarif edilemez bir duygu.Sevgilimi uyandırdım… Günlerdir beklediği şey oldu. Bebeğimizi o da hissetti. Suratındaki o güzel kocaman gülümseme beni bir kez daha mutlu etti, bir kez daha onu çok sevdiğimi olabilecek en saf şekli ile hissettim. Biz o yatakta dün gece mutluluktan sırıtan üç kişilik kocaman bir aileydik…Sonrası mı ben bu yeni hareketler karşısında mutlu ve şaşkın bir şekilde 5 e kadar uyuyamadım, sevgilim suratında kocaman bir tebessüm ile uyuya kaldı ve bana onu izleme şansını verdi…

Teşekkür ederim oğlum…

Bir Cevap Yazın

